DOSTAVA IN VRAČILO

 

PREVZEM NAROČILA
Kupec lahko naročene izdelke prevzame na več načinov:

– dostava na dom

 

Dostava na dom in brezstična dostava:

Dostavo naročenega blaga paketno dostavlja naš pogodbeni partner Intereuropa.

Kupec krije poštnino sam, razen v kolikor je drugače določeno. Stroški dostave znašajo so razvidni pri vsakokratnem naročilu. Cenik poštnine se obračunava po teži pošiljke.

V primeru, da je dostava za kupca brezplačna, je kupec o tem obveščem, ko se izdelek prikaže v »košarici«. Izdelki z brezplačno poštnino so označeni.

V primeru nakupa določenih izdelkov, stroške poštnine krije vedno prodajalec. Kupec je o tem obveščen, ko se izdelek prikaže v »košarici«.

Naročeno blago, ki je na zalogi, bo dostavljeno predvidoma v 2 do 3 delovnih dnevih. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetju plačila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo kontaktirajte).

Na dan dostave bo dostavna služba kupca predhodno obvestila po telefonu glede same dostave. Načeloma se dostava vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam paket dostavijo tudi na delovno mesto.

Ob sobotah, nedeljah in praznikih naš pogodbeni partner dostav blaga ne izvaja.

Prevzem izdelkov iz naročila kupec potrdi s podpisom dobavnice na mobilnem terminalu. Kupcu se priporoča, da pred prevzemom naročila izdelke pregleda in se s tem prepriča, ali izdelki ustrezajo naročilu in pričakovanjem kupca.

V primeru, da se opravlja brezstična dostava na dogovorjeno prevzemno mesto, ko je to mogoče, se pri prevzemu naročenega blaga ni potrebno podpisat na skener dostavnega kurirja, temveč bo kurir v skener sam vpisal ime in priimek kupca. S tem bo opravljen prevzem blaga s strani kupca.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

V primeru naročil do 15. ure bo pošiljka predvidoma dostavljena v roku treh delovnih dni (artikli na zalogi). Za druge artikle, ki so predmet posebnega naročila in za artikle, ki niso na zalogi pa predvidoma štirinajst delovnih dni. Poštnino zaračunavamo po ceniku Pošte Slovenije.

V primeru pošiljanja paketa s plačilom po povzetju, se plača le dejanski znesek, katerega ste prejeli ob potrditvi naročila s strani spletne trgovine https://www.barvajmo.si

V primeru, da ob dostavi niste dosegljivi, Vas bodo obiskali še enkrat oziroma boste v vašem poštnem nabiralniku prejeli obvestilo o prispeli pošiljki.

ZAVRNITEV NAROČILA

Ponudnik lahko z utemeljenim razlogom naročilo zavrne v naslednjih primerih:

– pri opisu oziroma ceni izdelka je zaznana napaka
– avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena, zato plačilo ni možno
– skladno z ZOVPot v primeru, ko kupec zlorablja pravico do vračila izdelkov
– ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje storno naročila

ODSTOP OD POGODBE, VRAČILO IZDELKOV IN KUPNINE

Skladno z določili ZOVPot ima kupec pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročila pisno obvesti ponudnika na elektronski naslov info@barvajmo.si da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Po prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko je kupec pridobil fizično posest na izdelkih iz naročila ali jo je pridobila namesto kupca tretja oseba, ki ni dostavna oseba, in jo je v ta namen določil kupec.

Če kupec odstopi od pogodbe in je za naročilo tudi plačal kupnino, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe, povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Vračilo kupnine s pripadajočimi stroški se izvrši v enaki obliki, kot je bilo opravljeno plačilo s strani kupca, razen če kupec izrecno zahteva drugače; v nobenem primeru zaradi odstopa od pogodbe kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Vračilo kupnine s pripadajočimi stroški ponudnik ne izvrši toliko časa, dokler spletni center ne prejme vrnjenih izdelkov/naročila oz. dokler kupec ne pošlje dokazila, da je izdelke poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Izdelke kupec lahko vrne po pošti na naslov ponudnika. Na istem naslovu lahko izdelke vrne tudi osebno, vsak dan, v okviru delovnega časa spletnega centra. Kupcu se priporoča, da pošiljko večje vrednosti pošlje priporočeno ter izdelke za transport ustrezno pripravi.

Izdelki morajo biti v stanju, kot jih je kupec prejel. Izdelke mora kupec vrniti nepoškodovane, nerabljene, v nezmanjšani količini in v originalni embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, ali se je njegova količina zmanjšala. V primeru, da je kupec izdelek že začel uporabljati odstop od pogodbe ni možen.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

– pri pogodbah, katerih predmet so izdelki, ki so bili izdelani po natančnih navodilih kupca, ki so bili prilagojeni njegovim osebnih potrebam (tonirana barva).

Scroll to Top